Disclaimer


Assalamualaikum and Hi :') welcome to my blog . thanks for visiting . do follow my little friends for sure i'll follow you back :')

Back to entry
Meet the owner
Exchange links





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Fara Nazzila 2012.


Older Posts →
Tentang Kita :')
Saturday 21 September 2013 , 11:40 , 0 Comment[s]

Hati ini kan terasa sepi tanpa senyuman indah yang runtuhkan jiwa jadi kelam dunia bila kau menjauh :') Hi boyfriend... ku ingin kau berada di sisiku dalam waktu sukar atau bahagia :') I miss the old you! I repeat! I miss the old you Shahrul Izuan Hakimi Bin Abdul Aziz! Cepatnyaa awak berubah cepatnyaa awak dah berubah! Awak dah tak macam dulu, awak dengar tak awak dah tak macam dulu! :') Awak saya rindu awak tapi bukan awak yang sekarang but awak yang dulu :') *ulang 1000x* hmm..... sayang awak nak tahu dulu awak macamna? Awak nak tahu? :') Okayy saya cerita semua....

Awak , still ingat tak tarikh ni 1 mac 2013! Ingat lagi tak? Tarikh ni first conversation kita kan? Kita dah kenal lama kat twitter tapi takde number kan? Then time tuu saya dah nak final exam masa tu saya kat uitmpp haa ingat tak? Then saya cakap kat awak yang saya dah tak online lepasni nak focus final then awak mintak number saya kann? Ingat tak? Then saya bagi then kita text . Bila dah setiap hari text tuu then perasaan sayang tu slow slow muncul kan sayang? Kebetulan time tu kita berdua baru break and masing masing tak dapat lupakan ex tapi awak always bagi semangat kat saya untuk saya lupakan ex saya tu . Awak selalu ada untuk saya bila saya sedih , bila saya sakit , bila saya perlukan someone awak always jadi someone tu :')

Start awak always care pasal saya tu , saya janji dengan diri saya awak boleh jaga saya even umur kita berbeza :') awak bahu tempat saya menangis awak segalanya bagi saya :') tapii..... saya tak paksa awak untuk sayang saya masa tu... slow slow saya cuba sayang awak :') dan lama lama sayang tu muncul biyy! awak pun sama awak cakap awak sayang saya kann? tapii awak cuma tak bersedia nak couple takut dipermainkan lagi kann? Saya cakap kat awak saya tunggu awak sampai hati awak betul betul terbuka untuk saya kann? :') yesss memang saya tunggu awak dan setiapa hari saya cuba jadi orang yang paling special bagi awak sayang :') awak ingat tak saya tanya awak , awak sayang saya tak then awak cakap sayang . then saya tanya awak sayang banyak mana enn? Then awak cakap "Awak boleh kira rambut awak? Tak kann? Sebanyak tulah sayang saya kat awak" OMG! Damn sweet sayang my tears automatic fall down! terimakasih sayang sebab sayang baby sebanyak tu :')

Dengan berkat usaha saya , dengan berkat doa saya , 8 April 2013 2.46 pagi awak milik saya sayang! Awak milik saya selamanya! Awak tahu tak betapa happynyaa saya bila awak purpose saya time tu! Time awak purpose tu kita otp kann? Then awak tanya saya macam macam kan awak? Dah macam polis dah takut pulak saya nak jawab! Then time otp tu awak tipu saya awak cakap awak dah couple serious time tu saya dah rasa macam nangis dah tapi saya tahan and saya cakap kat awak semoga awak bahagia and saya taknak ganngu awak dah kann? Ingat tak? Then tetiba awak cakap "Farah nazzila will you be mine?" how sweet sayang! Swear!!! Time tu jugak kita nangis!! Jahat ahh awak sumpahh awak jahat! Hmmm :'( tapi sumpah saya cakap saya rasa saya macam mimpi auww malam tu hmm but the fact is you now already mine forever :')

Sayang , makin hari kita makin sweet kann? Awak nyanyikan untuk kita! awak cares pasal kita! awak jaga saya macamna awak jaga diri awak! awak jaga saya macam nyawa awak! Ya allah saya rasa macam saya bertuah sangat dapat awak sayang :') dah macam suami isteri dah kita sampai semua orang jealous . Awak cakap awak sayang saya sorang kann? Awak cakap awak taknak tinggalkan saya kan? Awak cakap awak nak sehidup semati dengan saya kann sampai akhir hayat kita kann? Awak cakap saya perempuan terakhir kann? Alolo sayang how sweet :') bila kita sweet sweet mulalah ada orang yang jealous kann sayang . Ramai yang suka awak nak awak tergila gilakan awak . Saya taktahu dugaan apa yang allah nak bagi kat kita tapi saya dah tak kuat awak sumpah dah tak kuat . Tapi disebabkan semangat dari kengkawan saya, saya cuba jadi kuat :') saya cuba sabar saya tahu allah cuma nak uji kita kann sayang . Selama 5 bulan 15 hari kita couple dah banyak sangat dugaan yang kita tempuh dalam relay kita ni kann :') kuatnyaa kita sayang boleh hadapi semua dugaan ni :') even umur kita berbeza tapi cinta tak kira usia kann sayang :')

Kimmy , ingat tak tarikh ni 30 Ogos 2013? First date kita kann sayang? 2 hari kita spend time bersama kann? Sweetnyaa awak masa tuu sayang sumpah sweet sangat :') terimakasih awak sebab sudi datang habiskan duit datang semata mata nak jumpa saya :') terima kasih sangat saya hargai semua tu :') Awak masa yang kita luangkan saya tak pernah sia siakan . Kita sweet sangat kann biyy? Biyy ingat tak kita pergi taiping kita karaoke then biyy nyanyi lagu menyesal kat baby , Biyy kata lagu tuu untuk baby :') then kita duet lagu ombak rindu . Then lepastu kita pergi makan steamboat . Baby suapp biyy :') alolo comel sangat biyy hmmm :') esok tu pulak tiket biyy pukul 1.30 kann? Biyy dah nak balik :'( beratnyaa lah hati ni nak lepaskann biyy . Baby tak puas lagi jumpa biyy kalau boleh nak biyy always ada bersama baby tapii... :'( hmm time bus biyy dah sampai tu baby dah sebak and baby rasa biyy pun perasan yang baby dah lain kann? :') Baby sedih sebenarnyaaa . Baby taknak bagi biyy balik :'( then masa tu baby salam biyy then biyy kiss pipi baby! Then ayat last biyy takecare tau hmm! Baby teman biyy hantar biyy tengok biyy naik bus tapi baby tak boleh pergi dekat dengan biyy :( time tu baby dah mengalir dah airmata tapi baby tahan jee sampai lah bus biyy dah jalan baby menangis dah tak kesah orang nak cakap apa hmm :'( baby rasa kejap sangat masa yang biyy dengan baby jumpa :'( hmm tapi baby happy dapat jumpa biyy :') thanks biyy! biyy ingat tak biyy ada bagi gambar biyy 2 keping dekat baby :') biyy pesan suruh jaga gambar tu elok elok then kalau rindu biyy tengok gambar tu then letak kat dada kann sayang? Hmm i'm always do that biyy :')

Lepas 5 bulan kita couple perangai biyy dah lain . Biyy dah berubah! Baby dah tak kenal kimmy yang sekarang :') dulu biyy busy macam mana pun biyy ada masa untuk baby. Dulu biyy always teman baby setiap malam . Dulu kita selalu otp . Dulu kita selalu text wechat whatsapp . Dulu biyy tak pernah nak tinggikan suara dekat baby . Dulu biyy jaga perasaan baby biyy tak pernah bagi baby nangis sebab kalau baby nangis buruk . Dulu boleh jee send morning wish goodnight wish tapi mana semua tuu hilang kimmy? Mana? Hmm sekarang fara buat papepun semua salah . Sekarang ni asyik nak marah fara jee even benda tu salah awak! Awak tak fikir pape yang awak tahu nak marah :') Sekarang ni bila wechat semua semua baby yang mulakan dulu . Biyy macam tak kesah kalau baby takda dalam hidup biyy sehari :') Kimmy kalau kimmy ada perempuan lai cakap jeelahh. Kalau kimmy dah ada orang yg boleh jaga kimmy cakap fara okay. Kalau kimmy dah bosan dengan fara cakap. Kalau kimmy dah tak sayang fara pun please jujur :'( jangan buat fara macamni. Fara pun ada perasaan jugak :'(

Abiyy , lepasni 26 september sampai 11 october baby dah final exam sayang . Baby nak mintak maaf sebab dah banyak sakitkan hati biyy tak pandai jaga biyy tak boleh jadi gf yang baik . Fara mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung jari kaki sayang :') Biyy doakan baby berjaya dalam hidup okay . Biyy kann pernah cakap kat baby kalau baby dah capai cita cita baby nak jadi doktor nanti baby boleh jaga biyy kann? Baby boleh rawat biyy kann? Ingat lagi tak sayang? hmmm :') nanti 5 october pun biyy dah nak exam kann sayangg? Biyy jawab betul betul okay? Jangan asyik keluar jee jangan main main buat betul betul tauu . Dengar cakap mak jangan melawan cakap dia tau sayang :')

Mungkin lepasni kita dah jarang contact sebab masing masing dah busy dengan exam enn? Tapii baby janji baby tak akan pernah lupa biyy kat sini . nanti kalau baby rindu biyy biyy gambar biyy jadi peneman baby . Kalau baby tak contact biyy , biyy jangan terasa tau sebab mungkin baby penat study :') Baby harap jugak biyy kat sana tak lupakan baby . Biyy ingat yee even kita jauh di mata tapi awak tetap di hati kita sayang . Sumpah fara sayang kimmy . Fara setia dengan kimmy fara dah takde lelaki lain dalam dunia ni :') Kalau biyy rindu baby , biyy tengok lah semua gambar kita yang kita snap tu k :') insyaAllah baby dapat rasa rindu biyy :') baby rindu nak kacau biyy nak cuit pinggang biyy sampai biyy melatah . Baby rindu nak tarik hidung biyy tempat biyy sensitif sangat tu :') baby rindu nak dengar biyy cakap iloveyou before tidur . Baby rindu SEMUA pasal biyy! Semua biyy! Baby harap sangat biyy boleh jadi kimmy yang dulu! Baby tunggu biyy jadi yang dulu! Baby tunggu sayang :') hmm takecare biyy study hard ILOVEYOU and IMISSTHEOLDYOU :') *flying kiss*