Disclaimer


Assalamualaikum and Hi :') welcome to my blog . thanks for visiting . do follow my little friends for sure i'll follow you back :')

Back to entry
Meet the owner
Exchange links





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Fara Nazzila 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
I Miss The Old Us!!!!! :')
Monday 5 August 2013 , 11:19 , 0 Comment[s]
Assalamualaikum... hi blogger :') long time tak update blog . Rindunyaa dekat blog aku yang comel ni :* Hmm okay now lets start what I want to story :') I MISS THE OLD US! Yes I means the old you Shahrul Izuan Hakimi Bin Abdul Aziz :') awakk , mana awak yang dulu? Yang always caring pasal saya! Yang always ada masa dengan saya! Yang always teman saya setiap malam! Mana hilang semua tu haa?! Hmmm :'( ya allah rindu ni allah jee tahu . Kenapa awak tak pernah fikir semua tu? Haa :') Saya rindu kita yang dulu! Awak dengar tak? Saya rindu kita yang dulu :'(

Rindu nak gurau gurau dengan awak! Rindu nak manja manja dengan awak! Rindu nak otp lama lama dengan awak! Rindu nak membahan awak! Rindu nak tengok awak mengusik saya time otp! Rindu nak sweet sweet kat whatsapp wechat! Rindu nak dengar awak nyanyi kat saya! Rindu nak dengar awak menangis macaam baby tu! Rindu nak dengar suara manja awak! Rindu semua tentang awak abiyy!!!! :')

Awak ingat tak 8 ogos nanti hari apa? Ingat tak hari apa? Anniversary kita sayang :') mesti awak lupa kann? Hmm yelaa awak busy takda masa pun untuk saya :') Sayang kalau awak baca ni saya nak awak tahu yang saya rindu awak sangat sangat . Iloveyousomuch biyy :')