Disclaimer


Assalamualaikum and Hi :') welcome to my blog . thanks for visiting . do follow my little friends for sure i'll follow you back :')

Back to entry
Meet the owner
Exchange links





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Fara Nazzila 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Happy One Month Anniversary Babyboo :*
Tuesday 7 May 2013 , 08:11 , 0 Comment[s]

Alhamdulillah sebulan sudah kita bersama . Happy one month anniversary Shahrul Izuan Hakimi Bin Abdul Aziz :* Cepatnyaa masa berlalu rasa macam baru semalam kita kenal sayang :') First of all , I just want to say THANKYOUSOMUCH for you sayang . Thanks for being my Bestfriend , my Boyfriend , my Confidant . Thanks because coloured my life . Thanks because always by my side through bad and good time . Thanks always gave me support . Thanks for all your advice . Thanks a LOT! You're always ask me why when I have problem , when I moody , when I upset . You're always beside me when I need . Thanks sayang I appreciate it :') I'm so grateful you're in my life . I'm glad I found you :') You're such an amazing boyfriend! Super duper awesome kimmy :'* 

Thanks again for one month sayang :') Seriously I'm happy with you! Terimakasih biyy kerana dah sanggup melayan kerenah baby yang tak matang ni sometime . Terimakasih kerana dah banyak sabar dengan ego baby . Terimakasih dah beri peluang baby untuk menjadi orang yang terpenting dalam hidup biyy . Terimakasih kerana percaya baby selama sebulan ni even kita jauh . Terimakasih sangat sangat biyy :') Yang paling penting terimakasih dah terima baby seadanya :') Walaupun pun berbillion orang yang cuba nak pisahkan kita , kita kuat kan sayang ? Cinta kita kuat! Takde siapa yang boleh pisahkan kita :') Baby harap kita boleh sabar hadapi setiap dugaan dalam relay kita ni . Selama sebulan kita bersama dah banyak dugaan yang datang . See? Kita boleh kan hadapi semua ni sayang :') I know lepasni even banyak dugaan yang datang kita boleh hadapi dengan tenang biyy . Baby yakin kita boleh :') Keep calm and love me :*

Shahrul Izuan Hakimi saya nak awak jadi yang halal buat saya suatu hari nanti . Saya nak awak jadi IRON MAN dalam hidup saya . Jaga saya bimbing saya dengan baik . Saya nak awak jadi ayah kepada anak anak saya nanti . Saya nak awak jadi atok kepada cucu cucu saya nanti . Senang cerita saya cuma nak AWAK :')  Saya tahu awak boleh jadi suami yang baik , ayah yang bertanggungjawab , atok yang comel walaupun dah tua hehe *joke* saya yakin awak yang TERbaik dalam hidup saya . Saya sayang awak :') I hope our relay long lasting until my last breath . AMIN :')


GWIYOMI GWIYOMI GWIYOMI!!!!! :* I make it just for you dear and only you :') Muka penat tu actually tapi kita buat jugak demi awak tau tengah malam tu buat so gelap sikit sorry ;) Watch and keep silent! Jangan gelak please I know burukk :( Step tu semua belasahh -,- Hmm I make it special for you . Actually malu nak buat comfirm awak kutuk nanti kan hmm tapi buat jeelah . Muka ikhlas tau biyy! ILOVEYOU sayang :'*