Disclaimer


Assalamualaikum and Hi :') welcome to my blog . thanks for visiting . do follow my little friends for sure i'll follow you back :')

Back to entry
Meet the owner
Exchange links





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Fara Nazzila 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Rindu Setengah Mati :'(
Thursday 25 April 2013 , 10:51 , 0 Comment[s]

Benda lain yang diharapkan benda lain yang jadi :'( Kimmy imissyou *jerit* hmm kenapalah awak cari pasal dengan saya malamni haa ? Hmm benda boleh settle en tak payah nak cakap macamtu dekat public wehh . Awak suka ke hater kita baca tweet tweet kita bergaduh tu haa ? Dorang lagi nak kita break tau dorang lagi suka tengok kita bergaduh macamtu :'( Awak , saya tahu awak jealous saya tweet macamtu tapi sumpah selamani saya wechat dengan perempuan bukan dengan lelaki awak . Percayalahh :') Awak sorang jee yang ada dalam hati saya sekarang . ONLY you sayang :'* Sayang , percayalah kalau saya dah sayang awak saya tak akan pandang lelaki lain saya akan sayang awak sampai hujung nyawa saya :')

Biyy , imissyousomuch sayang :'( today dah 3 hari kita tak otp :'( Awak always penat then tidur awal ! Awak   tak rindu saya ke sayang ? Hmm i miss our late otp , i miss your voice :') Awak dah janji en nak otp saya tunggu then awak cakap penat sangat malamni . Hmm siapa lah tak sakit hati awak saya tunggu awak tahu tak :'( At least otp 10minit pun jadilah saya tak kesah langsung hmm :') Lately ni awak busy no time dengan saya . Seriously rasa sunyi sangat awak hmm . Takpelah mungkin lepasni saya kene lebih faham awak . Awak busy yelaa exam dah nak dekat en ? Hmm okay saya faham dan saya cuba faham :') Tapi saya nak awak faham saya jugak macam mana saya faham awak . Baru fair kan ? Yeahh I will try dear :') But I just want you to know that I'm really really miss you Shahrul Izuan Hakimi :')

Kimmy , sudah sudah lah tu marah k . Tahulah awak jealous saya tahu awak takut sangat nak kehilangan saya kan ? Ehh betul lah tuu kan ? Mengaku jeelaa :'p Hmm jangan risau sayang bagilah lelaki sehandsome mana pun depan saya , saya tak akan pandang sebab hati saya dah dicuri oleh awak and now saya sayang awak sangat sangat sayang . Trust me :') Sayang , setiap malam sebelum tidur mesti gambar awak jadi peneman saya . Haa then time tuu mulalah rasa macam nak menangis sebab saya terlalu rindukan awak . I hope you feel what I feel kimmy :') Btw I'm sorry sebab tercakap benda merepek time tweet tadi yang buat awak terasa dengan saya . Sorry again sayang Iloveyoubiyy :'*